سئو فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : رضا

سئو فروشگاه اینترنتی

این روز ها سئو فروشگاه اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هنگامی که از سئو صحبت می شود، چالش های زیادی برای وب سایت ها به چشم می خورد. البته میزان مشکلات به این بستگی دارد که شما چه نوع سایتی در اختیار دارید.

در سئو فروشگاه اینترنتی به چه مواردی باید توجه زیادی داشت؟

  1. نوشتن توضیح قوی در رابطه با محصول
  2. محتوای بی کیفیت
  3. سرعت بارگذاری
  4. گواهینامه ssl
  5. مدیریت نظارت کاربران
  6. طراحی سایت و طراحی مجدد

روش های مهم در سئو فروشگاه اینترنتی

جستجو کلمات کلیدی

شما هر فعالیتی که در زمینه سئو فروشگاه اینترنتی می خواهید انجام دهید با کلمات کلیدی مرتبط خواهد بود و به آن بستگی دارد. شما بدون در نظر گرفتن کلمات کلیدی نمی توانید به سئو فروشگاه اینترنتی خود بپردازید. جالب است بدانید کلمات کلیدی بر روی تکنیک های متعدد سئو فروشگاه اینترنتی تاثیر گذار است.

میزان جستجو

موضوع میزان جستجو را می توان مهم ترین معیار ارزیابی عبارات جستجو شده در نظر گرفت. چنانچه کسی برای این عبارت جستجویی انجام دهد، رقابت بر سرآن در صفحات اول بی معنا می شود. برای درک بهتر این موضوع در سئو فروشگاه اینترنتی می توانید از ابزار هایی مانند Semrush استفاده کنید.

انتخاب کلمات کلیدی متناسب با با محصول

توجه داشته باشید ممکن است کلمه کلیدی شما با آن چه که در سایت شما به فروش می رسد متناسب نباشد. چنانچه کلمات کلیدی انتخاب شده مناسب نباشد شما در آینده به سختی می توانید آن ها را تغییر دهید.

هدف تجاری

قرار گرفتن فروشگاه اینترنتی شما در جایگاه نخست برای کلمات کلیدی با جستجوی بالا بسیار خوب می باشد. بنابراین پیش از آن که به سئو فروشگاه اینترنتی بپردازید بهتر است فکر کنید آیا کسانی که از فروشگاه اینترنتی شما خرید می کنند مشتریان واقعی هستند؟

رقابت

شما می بایست لیستی از کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید که احتمال افزایش مشتریان فروشگاه اینترنتی در آن زیاد باشد. در صفحات اول گوگل کلمات کلیدی خود را ارزیابی کنید و رتبه بندی کلمات کلیدی خود را بررسی کنید.

معماری سایت

بحث معماری سایت و چگونگی سازماندهی و مرتب شدن صفحات سایت، یکی از مهم ترین قسمت های سئو فروشگاه اینترنتی می باشد. زیرا فروشگاه اینترنتی نسبت به یک وب سایت معمولی تعداد صفحات بسیار بیشتری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: